HTML doboz

Napló nektek

"Az élet bennünk sikerülni akar." (Mustó Péter)

illusztrálva

2014.08.31. 19:07 Sipos Juli

Mi kell a nőnek

Azon morfondírozott Zsombi, hogy mindenki megöregszik-e. Mondtam igen, lassan mindenki. De aztán eszébe jutottak csúnya ijesztő öregasszonyok, és végül külön megkérdezte, hogy én is megöregszem-e. Azt kellett mondjam, hogy én nem fogok. Azt mondta, jól van anya, maradj mindig ilyen szép. (Puszit is kaptam. Hajjaj lányok, ez a gyerek tudja mi kell nekem.)

Mondtam volna inkább, hogy igen, én is öreg leszek? Nem bírok ilyen dolgokkal mit kezdeni. Inkább nem öregszem meg, és ilyen szép maradok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egykicsitjobban.blog.hu/api/trackback/id/tr456592195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása